logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda

Hyundai i40 2012 1.7 Turbo Squealing After Radiator Replacement & Coolant Loss

Wilczqu 729 1
ADVERTISEMENT
  • #1 20961120
    Wilczqu
    Level 1  

    Witam, mam Hyundai i40 2012 silnik 1.7.

    Przebieg to 240 tysięcy km, po wymianie chłodnicy zauważyłem, że krótko po tym zaczęło się piszczenie w turbo, nie gwizdanie, nie tarcie, tylko piszczenie. Gdy odłączę wężyk od ciśnienia oleju, już nie piszczy.

    Co zrobiłem do tej pory:

    - Wymiana oleju.
    - Kupiłem używane turbo, problem ten sam.
    - Wymieniłem termostat, dalej nic.

    Chcę zauważyć też, że poziom oleju jest taki sam, kolor się nie zmienia.
    Płyn chłodniczy ubywa w dużych ilościach bez zauważalnego wycieku.

    Łapię się za głowę i nie wiem, co robić dalej. Czy ktoś miał taki problem?
  • ADVERTISEMENT
  • #2 20962615
    Zaz13
    Level 28  
    If there is no leak and the fluid is decreasing, it most likely goes to the combustion chamber. The head gasket needs to be checked.
ADVERTISEMENT